Garantie & ruilen

Alle materialen die EYYE gebruikt, worden met de grootste zorg geselecteerd om de hoogstaande kwaliteit van onze producten te waarborgen. Mochten de geleverde meubels ondanks onze kwaliteitscontroles gebreken vertonen dan kan je rekenen op onze goede garantieregeling.

Hoe werkt onze garantieregeling?

De ingangsdatum van de garantie­regeling is de datum op de factuur van EYYE. Wij zullen voor meubels die in dezelfde staat zijn als bij levering door EYYE en die binnen twee jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen, kosteloos met een oplossing komen. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Bij toegekende service na deze twee jaar is onze garantie opgebouwd aan de hand van onderstaand schema:

2 tot 3 jaar oud: 2/3 van de herstelkosten wordt in rekening gebracht

Let op: Bewaar de factuur of kassabon altijd zorgvuldig!

Drie jaar na factuurdatum?

De garantie op meubels vervalt drie jaar na de factuurdatum. Na deze termijn bieden we je, als de service terecht toegekend kan worden, ook graag toch een oplossing. Bij EYYE is het mogelijk om een nieuw vergelijkbaar meubel met korting te kopen. De korting die je ontvangt is gebaseerd op de leeftijd van het meubel.

3 tot 4 jaar: 15% korting op nieuwe aankoop

4 tot 5 jaar: 10% korting op nieuwe aankoop

5 tot 6 jaar: 5% korting op nieuwe aankoop

EYYE geeft je deze uitzonderlijke garantie omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn. Ook na de aankoop kan je altijd vertrouwen op EYYE.

Uitgesloten van garantievoorwaarden zijn:

• Normale slijtage, beschadigingen en verkleuring van meubelstof en leer;

• Plooivorming, kleur- en structuurverschillen en overige natuurlijke oneffenheden die behoren tot de natuurlijke eigenschappen van stof, leer en hout;

• Schade ontstaan door oneigenlijk gebruik, onvoldoende of verkeerd onderhoud of reparaties uitgevoerd door derden.

Meubels ruilen binnen 2 dagen na levering

100% klanttevredenheid is ons streven. Wij weten uit ervaring dat het lastig is om in de winkel een keuze te maken zonder thuis eerst te testen. Daarom hebben we een unieke service: mochten de meubels bij je thuis net iets anders uitvallen dan verwacht; de afmetingen zijn net te groot of juist te klein, de kleur blijkt toch geen goede combinatie te vormen met de vloer, dan kan je ruilen.

Als je besluit de meubels binnen 2 dagen na levering te ruilen, dan kan je rechtstreeks contact opnemen met ons. Je kunt dan een vergelijkbare keuze maken uit onze collectie. Je betaalt annuleringskosten en de eventuele meerprijs van het nieuwe meubel. De annuleringskosten zijn 25% van de adviesverkoopprijs van het meubel dat je wilt ruilen. We regelen dat je het nieuwe meubel zo snel mogelijk in huis hebt.

Heeft u een servicemelding?

Je kunt altijd bij ons terecht met alle vragen en/ of opmerkingen over jouw EYYE meubels. Dat geldt uiteraard ook na de levering. De garantie op jouw meubels loopt rechtstreeks via ons. Die verantwoordelijkheid ligt dus niet bij het verkooppunt. Je kunt altijd rechtstreeks contact opnemen met ons (zonder tussenkomst van jouw verkooppunt) om eventuele serviceverzoeken af te handelen of om jouw vraag te stellen. Zo zorgen wij ervoor dat je snel duidelijkheid hebt.

Wij adviseren om uw servicemelding aan te melden via het service formulier. Zo hebben we alle benodigde informatie beschikbaar om uw aanvraag sneller in behandeling te kunnen nemen.

Door deze website te gebruiken ga je akkoord met onze privacy voorwaarden