Alle materialen die EYYE gebruikt, worden met de grootste zorg geselecteerd om de hoogstaande kwaliteit van onze producten te waarborgen. Mochten de geleverde meubels ondanks onze kwaliteitscontroles gebreken vertonen dan kan je rekenen op onze goede garantieregeling.
Hoe werkt onze garantieregeling?
De ingangsdatum van de garantieregeling is de datum op de factuur van EYYE. Wij zullen voor meubels die in dezelfde staat zijn als bij levering door EYYE en die binnen twee jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen, kosteloos met een oplossing komen. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Bij toegekende service na deze twee jaar is onze garantie opgebouwd aan de hand van onderstaand schema:
2 tot 3 jaar oud: 2/3 van de herstelkosten wordt in rekening gebracht
Let op: Bewaar de factuur of kassabon altijd zorgvuldig!
Drie jaar na factuurdatum?
De garantie op meubels vervalt drie jaar na de factuurdatum. Na deze termijn bieden we je, als de service terecht toegekend kan worden, ook nog graag een oplossing. Bij EYYE is het mogelijk om een nieuw vergelijkbaar meubel met korting te kopen. De korting die je ontvangt is gebaseerd op de leeftijd van het meubel.
3 tot 4 jaar: 15% korting op nieuwe aankoop
4 tot 5 jaar: 10% korting op nieuwe aankoop
5 tot 6 jaar: 5% korting op nieuwe aankoop
EYYE geeft je deze uitzonderlijke garantie omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn. Ook na de aankoop kan je altijd vertrouwen op EYYE.
Uitgesloten van garantievoorwaarden zijn:
• Normale slijtage, beschadigingen en verkleuring van meubelstof en leer;
• Plooivorming, kleur- en structuurverschillen en overige natuurlijke oneffenheden die behoren tot de natuurlijke eigenschappen van stof, leer en hout;
• Schade ontstaan door oneigenlijk gebruik, onvoldoende of verkeerd onderhoud of reparaties uitgevoerd door derden.
Heb je een servicemelding?
Je kunt altijd bij ons terecht met alle vragen en/ of opmerkingen over jouw EYYE meubels. Dat geldt uiteraard ook als je jouw meubels al in huis hebt. De garantie op jouw meubels loopt rechtstreeks via ons. Die verantwoordelijkheid ligt dus niet bij het verkooppunt. Je kunt altijd rechtstreeks contact opnemen met ons om eventuele serviceverzoeken af te handelen of om jouw vraag te stellen. Zo zorgen wij ervoor dat je snel duidelijkheid hebt.
Wij adviseren om jouw servicemelding aan te melden via het service formulier. Zo hebben we alle benodigde informatie beschikbaar om jouw aanvraag sneller in behandeling te kunnen nemen.