Curv stoel, ontwerp Marike Andeweg voor EYYE

Garantie & Ruilen

Alle materialen die EYYE gebruikt, worden met de grootste zorg geselecteerd om de hoogstaande kwaliteit van onze producten te waarborgen.

Mochten de geleverde meubels ondanks onze kwaliteitscontroles gebreken vertonen dan kan je rekenen op onze goede garantieregeling.

HOE WERKT ONZE GARANTIEREGELING?

De ingangsdatum van de garantie­ is de datum op de factuur van EYYE. Wij zullen voor meubels die in dezelfde staat zijn als bij levering door EYYE en die binnen één jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen, kosteloos met een oplossing komen. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Bij toegekende service na dit jaar is onze garantie opgebouwd aan de hand van onderstaand schema:

1 tot 2 jaar oud: 1/3 van de herstelkosten wordt in rekening gebracht
2 tot 3 jaar oud: 2/3 van de herstelkosten wordt in rekening gebracht

Let op: Bewaar de factuur of kassabon altijd zorgvuldig!

DRIE JAAR NA FACTUURDATUM?

De garantie op meubels vervalt drie jaar na de factuurdatum. Na deze termijn bieden we je, als de service terecht toegekend kan worden, ook graag toch een oplossing. Bij EYYE is het mogelijk om een nieuw vergelijkbaar meubel met korting te kopen. De korting die je ontvangt is gebaseerd op de leeftijd van het meubel.

3 tot 4 jaar: 15% korting op nieuwe aankoop
4 tot 5 jaar: 10% korting op nieuwe aankoop
5 tot 6 jaar: 5% korting op nieuwe aankoop

EYYE geeft je deze uitzonderlijke garantie omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn. Ook na de aankoop kan je altijd vertrouwen op EYYE.

Servicegevallen kan je rechtstreeks (zonder tussenkomst van jouw verkooppunt) melden door het formulier op de pagina Aanmelden Service in te vullen.

MEUBELS RUILEN?

100% klanttevredenheid is ons streven. Wij weten uit ervaring dat het lastig is om in de winkel een keuze te maken zonder thuis eerst te testen. Daarom hebben we een unieke service: mochten de meubels bij je thuis net iets anders uitvallen dan verwacht; de afmetingen zijn net te groot of juist te klein, de kleur blijkt toch geen goede combinatie te vormen met de vloer, dan kan je ruilen.

Als je besluit de meubels binnen 2 dagen na levering te ruilen, dan kan je rechtstreeks contact opnemen met ons. Je kunt dan een vergelijkbare keuze maken uit onze collectie. Je betaalt annuleringskosten en de eventuele meerprijs van het nieuwe meubel. De annuleringskosten zijn 25% van de adviesverkoopprijs van het meubel dat je wilt ruilen. We zullen regelen dat je het nieuwe meubel zo snel mogelijk in huis hebt.

Contact?

EYYE staat altijd open voor vragen en/of opmerkingen. Kun je informatie niet vinden op onze website? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. We reageren binnen enkele werkdagen.