Onze serviceregeling

Alle materialen die EYYE gebruikt, worden met de grootste zorg geselecteerd om de hoogstaande kwaliteit van onze producten te waarborgen. Mocht er, ondanks onze kwaliteitscontroles, toch iets niet helemaal in orde zijn, dan horen wij dat graag.

Via ons serviceformulier kan de consument rechtstreeks bij ons een serviceaanvraag plaatsen. Het kan voorkomen dat consumenten serviceaanvragen bij u aanmelden. U mag de consument dan rechtstreeks doorverwijzen naar het serviceformulier op onze website. Om de melding in behandeling te kunnen nemen, is het belangrijk dat alle informatie in de serviceaanvraag compleet is. Wij controleren dit en zorgen voor een correcte opvolging.

Voldoet de serviceaanvraag aan de voorwaarden van de garantieregeling? Dan worden er stappen ondernomen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Wij regelen de afhandeling van serviceaanvragen indien mogelijk direct met de consument. Natuurlijk houden wij onze dealer op de hoogte over welke acties zijn ondernomen. De relatie die we met onze dealers hebben staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er dan ook alles aan om serviceaanvragen goed af te handelen. Uiteraard kunt u ook zelf de serviceaanvraag bij ons indienen via het serviceformulier op onze website.

Hoe werkt onze garantieregeling?

De ingangsdatum van de garantieregeling is de datum op de factuur van EYYE. Wij komen voor meubels die in dezelfde staat zijn als bij levering door EYYE en die binnen twee jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen, kosteloos met een oplossing. Het gaat daarbij om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik. Bij toegekende service na deze twee jaar is onze garantie opgebouwd aan de hand van onderstaand schema:

2 tot 3 jaar oud: 2/3 van de herstelkosten wordt in rekening gebracht

Let op: Bewaar de factuur of kassabon altijd zorgvuldig!

Drie jaar na factuurdatum?

De garantie op meubels vervalt drie jaar na de factuurdatum. Na deze termijn bieden we je, als de service terecht toegekend kan worden, ook nog graag een oplossing. Bij EYYE is het mogelijk om een nieuw vergelijkbaar meubel met korting te kopen. De korting die je ontvangt is gebaseerd op de leeftijd van het meubel.

3 tot 4 jaar: 15% korting op nieuwe aankoop

4 tot 5 jaar: 10% korting op nieuwe aankoop

5 tot 6 jaar: 5% korting op nieuwe aankoop

EYYE geeft je deze uitzonderlijke garantie omdat onze producten van hoge kwaliteit zijn. Ook na de aankoop kan je altijd vertrouwen op EYYE.

Uitgesloten van garantievoorwaarden zijn:
  • Normale slijtage, beschadigingen en verkleuring van meubelstof en leer;
  • Plooivorming, kleur- en structuurverschillen en overige natuurlijke oneffenheden die behoren tot de natuurlijke eigenschappen van stof, leer en hout;
  • Schade ontstaan door oneigenlijk gebruik, onvoldoende of verkeerd onderhoud of reparaties uitgevoerd door derden.
Door deze website te gebruiken ga je akkoord met onze privacy voorwaarden